sobota, 7 marca 2015

Welcome

Witajcie

Na początek może kilka słów wstępu co będzie znajdowało się na Blogu i kilka słów o mnie, żebyście miały świadomość jaką osobą jestem.
 

Założyłam  ten blog ponieważ odkąd pamiętam inspirował mnie jak i interesował świat mody; jego historia, droga sławnych projektantów na sam szczyt a także jak zaczynały funkcjonować kiedyś nieznane marki a dzisiaj  już popularne na całym świecie(sklepy pewnie bez których żadna z nas nie może przejść obojętnie)! Oprócz mody interesuje się także kosmetyką uwielbiam próbować nowe kosmetyki (te tańsze i droższe) jak i trendy w makijażu, oraz eksperymentować z kolorami, chociaż na co dzień mój makijaż jest bardzo stonowany ale gdy czeka mnie wyjście poza szkołę wtedy puszczam wodzę fantazji, próbuję wszystkich kolorów chociaż nie wszystkie do mnie pasują.
 

Teraz może opowiem coś o sobie chociaż nigdy nie wiem co mam powiedzieć. Zacznę od podstawowych rzeczy od których powinnam. Nazywam się Karolina, mam siedemnaście lat i jestem uczennicą liceum o profilu matematyczno – fizyczno –informatycznym. Jak wiecie ze wstępu powyżej interesuje się modą, kosmetyką, architekturą ale także uwielbiam się uczyć języków obcych, moja przygoda z językami zaczęła się od kiedy wyjechałam za granicę wtedy nauczyłam się języka angielskiego, gdy wróciłam do Polski po trzech latach, wiedziałam, że nauka języków jest prosta i przyjemna więc niedawno zaczęłam przygodę z Hiszpańskim. Kilka słów o moim stylu? Zacznę od początku moich eksperymentów z modą. Próbowałam znaleźć swój styl od początku gimnazjum, wtedy był on typowo rockowy, w trzeciej klasie mój styl zmienił się o 180 stopni , wtedy ubierałam się bardzo elegancko ale czułam, że to jeszcze nie jest to. Dopiero od niedawna wiem w czym się dobrze czuje, co mi się podoba i czego szukać na wieszakach w sklepach. Jak opisze swój styl? Kocham biel, czerń, denim, można powiedzieć, że jest elegancki i prosty.

Mam nadzieję, że właśnie mój blog, pomoże wam gdy nie będziecie miały pomysłu co na siebie włożyć lub jaki makijaż zrobić.  Zapraszam do śledzenia postów i komentowania.
 
Zdjęcia: Beata Simko
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz